reklama

MATIKA srdca

Tak prosím odlož tú falošnú tváričku, daj preč aj slová lásky na tričku, hoci sa tváriš, že dnes je bude iné... Odhoď dnes tie šaty, nehraj mačku, zlož všetkým z očí sladkú klapku, nie si kým sa tváriš, si len opojenie...

Písmo: A- | A+
Diskusia  (0)
Obrázok blogu

Drahá priateľka znova mám ten bôľ

mrzí ma, že ho opäť mám od teba.

Nečakám lásku, nehu, úsmev, nebo,

chcem vedieť čím som sa stala?

Prvý dojem láskavého pohladenia,

nežného dotyku, ktorému nerozumiem.

Úsmev nad ľudskou hlúposťou, ja

som ten blázon, ktorého zmetieš?

Nemali sme byť ničím, tak to áno,

ostali sme tam, kde si nás nechala.

Moje srdce rany nečakane dostalo,

bodľavou kritikou od teba...

Slová hadie opriadli ma dnu,

z mojej snahy spravili vzduch,

uverila som, urobila som chybu.

Ešte teraz mi to berie dych!

SkryťVypnúť reklamu
Článok pokračuje pod video reklamou

Tak prosím odlož tú falošnú tváričku,

daj preč aj slová lásky na tričku,

hoci sa tváriš, že dnes je bude iné...

Odhoď dnes tie šaty, nehraj mačku,

zlož všetkým z očí sladkú klapku,

nie si kým sa tváriš, si len opojenie...

Nie som ty! Neurobím ti to,

neodhalím ti už svoju bolesť,

neukážem pravé emócie

nebudem chcieť nič viac za to!

Skončili sme tam, kde časť

mojej duše bolesť zbije.

Prajem ti však lásku, zaplnenú

dušu radosťou, hlavu zmetenú

od lásky a šťastia. Budeš dýchať

tak ako nikdy. Seba strať!

Daj dnes nabok tú hru maškarnú

daj nech tvoje city vrelo ožijú,

nebráň sa vyjadriť svoj hnev

nestoj naboku a netvár sa dnes!

Elena Luková

Elena Luková

Bloger 
  • Počet článkov:  2
  •  | 
  • Páči sa:  0x

som iba obyčajný človek, ktorý hľadá dobro a šťastie Zoznam autorových rubrík:  VônePostavičkySúkromnéNezaradené

Prémioví blogeri

Jiří Ščobák

Jiří Ščobák

754 článkov
Adam Valček

Adam Valček

14 článkov
Monika Nagyova

Monika Nagyova

296 článkov
Iveta Rall

Iveta Rall

88 článkov
Post Bellum SK

Post Bellum SK

75 článkov
Milota Sidorová

Milota Sidorová

5 článkov
reklama
reklama
SkryťZatvoriť reklamu